Pomoc


1. Wyszukiwanie Towarów

Aby ułatwić Państwu odnalezienie danego produktu oferta TiFC
została posegregowana według kategorii i podkategorii.

Wyszukiwanie towarów rozpoczynamy używając okienka "Szukaj" w lewym górnym rogu strony.
W wyszukiwarce, wpisujemy tytuł bądź wyraz w tytule , autora, wydawnictwo, ISBN w zależności od tego, co jest nam znane.

Można też używać panelu "Kategorie" umieszczonego po lewej stronie ekranu..
Istnieją dwie możliwości przeglądania towarów: oglądając pełną listę ze zdjęciami, bądź listę skróconą, z tytułem towaru, producentem i ceną.

Więcej informacji o zamawianym towarze można znależć klikając na jego tytuł, fotkę lub ikonę , znajdującą się pod opisem towaru.

2. Zamawianie

Zamawianie towaru odbywa się poprzez kliknięcie symbolu koszyka. Zostajemy przeniesieni na stronę "Zawartości koszyka". Po sprawdzeniu zgodności nazwy i ceny produktu oraz warunków i kosztów dostawy możemy kontynuować zakupy poprzez kliknięcie linku "Kontynuuj zakupy", bądź wybrać opcję "Realizuj zamówienie", by przejść do strony logowania.

W przypadku pierwszych zakupów w naszym sklepie można skorzystać z opcji "Zarejestruj się". Dzięki niej system zapamięta podane przez użytkownika dane adresowe i ich wprowadzanie nie będzie konieczne podczas następnych zakupów. W przypadku rezygnacji z rejestracji należy wypełnić formularz adresowy, co umożliwi nam dostarczenie przesyłki. Po wprowadzeniu danych klikamy na "Dalej" i przechodzimy do strony wyboru sposobu płatności. Tam sprawdzamy poprawność danych adresowych oraz wybieramy sposób płatności. W tym momencie zamówienie zostaje wysłane do sklepu! Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany przez siebie adres e-mail. Zamówienie należy potwierdzić poprzez kliknięcie odnośnika podanego w mailu.

3. Moje konto

Istnieje możliwość założenia u nas swojego konta, które ułatwi kolejne zakupy, dzięki niemu nie będą Państwo musieli wpisywać swoich danych ponownie.

Dzięki tej funkcji możesz poznać historię swoich operacji i dowiedzieć się na jakim etapie jest Twoje zamówienie, w każdej chwili masz wgląd do swoich danych i możesz je zmienić.

Posiadanie konta nie jest jednak warunkiem dokonywania zakupów w naszym sklepie.

4. Newsletter

Przy pomocy Newslettera prześlemy Państwu wszelkie informacje na temat nowości, bestsellerów i promocji. Zatem, jeżeli interesuje Państwa taka możliwość - proszę wpisać E-mail w okienko zapisz się na newsletter, które znajduje się na stronie głównej.

5. Realizacja zamówienia

Kupujący zobowiązany jest podać prawidłowe dane osobowe w formularzu rejestracyjnym, a w szczególności:

· prawidłowy i poprawny adres zamieszkania,
· prawidłowy i poprawny numer telefonu kontaktowego,
· poprawny, ważny adres e-mail wykorzystywany do korespondencji.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, który jest udostępniony na stronach sklepu internetowego.

Każde poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest automatycznie poprzez wysłanie przez sklep e-maila na adres podany podczas rejestracji.

Jeżeli taki e-mail nie dotarł do Państwa, prosimy o kontakt mailowy:  sklep @ chopin . pl

Aby transakcja została zrealizowana, prosimy o potwierdzenie zamówienia klikając na wskazany link w otrzymanej wiadomości z księgarni. W przypadku braku takiego potwierdzenia, księgarnia zastrzega sobie prawo do nie wysyłania towaru

6. Formy płatności

Istnieje możliwość zapłaty za zamówione towary w następujący sposób:

- przelewem z dowolnego banku

-za pośrednictwem strony Przelewy24.pl

7. Koszty przesyłki

Pobieramy zryczałtowaną opłatę za wysyłkę w wysokości 10 zł za paczkę nadaną Pocztą Polską.

8. Termin realizacji

Termin oczekiwania na paczkę to suma czasu wysyłki oraz czasu dostawy zależnego od firmy realizującej dostawę.

Czas wysyłki to okres jaki potrzebujemy na przygotowanie do wysyłki zamówienia od chwili jego wpłynięcia do nas.

Cczas realizacji zamówienia: czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.Standardowy czas realizacji to 4-10dni.

Jeżeli czas wysyłki nieoczekiwanie się wydłuży, skontaktujemy się z Państwem.

Czas dostawy to czas jaki potrzebuje Poczta Polska na dostarczenie paczki pod wskazany adres.

9. Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Towar musi znajdowac się w stanie nienaruszonym zaraz po odbiorze towaru.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi; koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.

Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

10. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymaną fakturę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt.

11. Faktury VAT

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Jeśli faktura ma być na firmę należy podać nazwę, dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu w TiFC, klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu.

12. Pytania

Wszystkie uwagi, propozycje oraz pytania prosimy kierować na adres mailowy: sklep @ chopin . pl

Towarzystwo im.
FRYDERYKA CHOPINA

ul. Tamka 43
00-355 Warszawa


Strona główna  |  Promocje  |  Nowości  |  Bestseller  |  O firmie  |  Regulamin  |  Aktualny stan koszyka  |  Pomoc

Copyright © 2008r. by TIFC | Powered by: Rotos

Oprogramowanie Sote.pl